#aidaturns21

Saturday 13 April 2019


بِسْمِ اللهِ الرَّحْمٰنِ الرَّحِيْمِ 
In the name of Allah, the most Gracious, the most Merciful


Assalamualaikum, hello lovely readers 🙆🏻‍♀

On 8th April, I'm officially turning 21 🤧 it's a huge blessing from Allah 💛

Alhamdulillah, thank you Allah for giving me chances to breathe and repent every single day until now ❤ I'm more than grateful to be born as Muslim, although I'm far from pious, but still I'm getting myself there one day insyaAllah. Thank you Allah for giving me the best mama, abah and adik!! 💗 thank you Allah for the friends I had, have and will have later 🙆🏻‍♀ thank you Allah for all the good things that make me happy and also for the bad things that taught me to be wiser and stronger than I used to be. Also, thank you Allah for everything. I won't be here in this dunya if it wasn't because of you.

My 21st birthday had a good start lah I guess since I got a birthday call from my crush hahahahahaha nervous nak mampus. He sang me a birthday song duh aku cam wey tak payah la aku malu!!! 😂 we didn't talk for long since I was about to go to sleep and esoknya tu isnin and kena kerja 🙄 "kalau aku boleh dengar suara kau hari hari kan best" sesak nafas aku dengar aduhhhh ko jangan mainkan perasaan aku boleh tak 💘 he also posted our pic that was taken on last friday on igstory with our faces covered.

Then my mom also called me that morning hihu. Love you mama!!! By the way, we have an early birthday celebration on Saturday muehehe and I'm touched for the cake since we never bought cake for birthday before :") thank you abah 🙆🏻‍♀

early celebration with the fam ❤

I got quite a lot of birthday wishes from people I know in hospital (thank you to those who wished me 😊). Thank you husna, aisyah, bella, dayah jess, kak bie, kak dila, haikal, yatt and everyone who wished walaupun aku rasa macam ni je yang wish kat hospital hahaha.

Pada hari jadi aku, aku kena rehat sensorang sebab semua orang buat lunch call huhuhu 😭 tapiiiiii masa on the way balik ke ipd dari surau, Fila yang awalnya nak pergi tempat lain terus datang tegur and jalan sekali ehehe bunga bunga gak la hati aku cewah.

Well, thank you jugak to all my friends yang masih ingat, whatsapp, dm dan buat birthday story 🤧 terharu!!

Meh tunjuk sikit birthday wishes dari manusia yang baik hati ihiks

Classmate untuk 2 tahun & geng Sophys

Primary & high school friend

Kakbie ppf lawo kat hti ehehe

Senior farmasi

Ciknot kawan mama 💖


Classmate sem 1 sampai 4

Metoprolol!! haha dayah kskb

Cousin <3

Junior Sophys

Deskmate form 4 & 5

Vip bestie 💛 2010 till forever

Ain kskb yang cantik muehehe

Crush hahahaha




Intan coursemate farmasi

Farah kskb geng stor

Keri junior Sophys

Minmin junior Sophys

Pka bestfriend masa sekolah rendah

Haffidzry bestie masa form 2!!

Senior Sophys 😄 dan secret reader kot dari sem 2 lol

Dua pupu ☺

The only guy bestfriend from high school hehe 2012 till forever

Bestfriend!!!! from 2011 until forever 💖

Junior Sophys and my only mentee

My zumba partner and classmate from sem 1 until 4

Kuasam mekti hahahaha jarang jarang aku post gambar buruk ni jadi silakan la tengok

Classmate sem 1 sampai 4

Junior dari skla, jess sampailah uitm 😂



Bestie vip 💜 2010 till jannah

Housemate for 1.5 year

Anak didik masa zumba

Foodmate hahaha

Gossip partner

Kakak senior yang paling comel!!

Aishah picom hehe



Anim akak jpk paling cun

Classmate form 4 and form 5

Junior Sophys

Classmate sem 1 sampai 4

Batchmate from mlt

Housemate!!

From 2008 till now and forever

Alolo junior Sophys yang manja!!



Adik muda sehari

Awww terharu!!

I love you too baby raksasa 😘

Classmate sem 1 sampai 4 yang terel english

Iffah picom

Aww thanks nisa :")

Housemate from one year

Peneman setia sebab kita dua selalu kena tinggal kat rumah lol

Amin, may Allah bless you too

Budak paling comel kat hti 😛

Vice pres Sophys

Rumet for 2 years 😭 the one yang selalu ajak buat benda baik

Malam tu sedih gak sebab housemates tak celebrate. Dengan yatt balik rumah dia, dba aku ingatkan lepak dalam bilik nisa. Memang nak nangis gak la rasanya sebab yelah aku kan not that important tho since I'm more to keep things to myself, buat hal sendiri and tak banyak sangat cakap. Well, aku faham la kalau tak diraikan pun lol. Betul-betul lepas seminit dua aku mengadu kat orang (takdelah ngadu pun cuma cakap aku sedih je sebab depa tak celebrate hahaha macam bebudak) tetiba diorang satu rumah datang dengan cakes and hadiah sambil nyanyi 😭😭😭😭😭 memang dekat situ jugak aku baring sambil nangis teruk. Sumpah teruk do sampai lilin pun cair 😂 To all my housemates; nisa, dba, nazirah, eyan, sarah, ecah, dayah (missing out yatt) thanks a lot for the cakes and presents huwaaaa terharu gila gila!! 😘 and macam biasa untuk everyone punya birthday, birthday girl akan suap cakes dekat semua orang hahaha. I'm so happy to be part of this geng rumah banglo 💖

Chocolate indulgence tu penting 💛

Masheh for the balloon!!

Now let's unboxing the birthday presents I received from my family and some of my friends yeheee 😋 #themostexcitingpart

Thank you mama hehe tahu je dompet yong koyak :(( abah tahu tahu je yong suka dompet hijau

Thank you abah 😛 this is exactly what I need
Thank you adikkk hahahaha aku takkan pakai kasut nih pergi kerja 💆
Thank you eyan & sarah!!!! Suka gila kasut ni sebab pink hehehehe and it fits me well doo hebat la korang

Thank you nisa 💝 I do love unicorn so muchhhhhh

Thanks nora!!!! 😭😭 I really need these handsocks and stokings tho

Beli untuk diri sendiri kot hahahahaha
Aww thanks kakbie! 💛

Aaaa thank you kak aiman!! 😋

Thanks naquib hehe dapatlah aku pakai tote bag baru
Yat!!!!! Thank you bagi anak patung sebijik macam puteh 💙 Aku suka gila weh

Alolo adibs!! Thank you bagi hadiah for me and mama jugak 🙆 purse tu srs cantik gilaaaaa

To the best mama in the world, Jama'iah Julaihi, terima kasih sebab lahirkan yong kat dunia nih. Terima kasih selalu jaga masa yong sakit, bagi kasih sayang yang tak terhingga even mama busy kerja untuk sara keluarga. Thank you mama sebab jadi my number 1 best friend yang paling terbaik tkde orang boleh lawan. Terima kasih sebab dengar aje segala bebelan dan cerita yong pasal itu dan ini. Thank you for being understanding especially kalau cerita pasal guys and crushes (lol). Thank you mama sebab selalu support yong lagi lagi masa hari sukan kat sekolah hehehe kuat gila mama jerit!! Terima kasih sebab ajar yong jadi manusia yang tak mintak duit orang lain even kat mama pun yong segan nak mintak unless desperate gila memang duit kosong huhu. Thank you mama sebab bagi green light dari dulu walaupun yong je yang malas nak gerak even traffic light dah bertukar. Thank you lovely mama sebab akhirnya mama bagi jugak yong pergi concert wanna one tahun lepas walaupun memula mama merajuk sikit ☹ tapi terima kasih sebab tanya best ke tak concert tu huhuhu it means a lot to me!! Terima kasih sebab tak marah walaupun mama dapat tahu yong beli albums & merchandises. Penat yong senyap senyap beli and simpan dalam almari rahsia, rupanya mama dah bukak banyak kali dah 😂 thank you untuk semuanya mama!! I wish nothing but all the good things for you. Yong doa supaya syurga untuk mama. Semoga umur mama panjang dan yong dapat bawak mama pergi umrah suatu hari nanti, aminn 💛

To my strong abah, Kapli Hop, terima kasih sebab selalu jaga yong walaupun yong ni cengeng teruk (kuat nangis) hahaha. Terima kasih selalu usaha untuk dapatkan duit lebih untuk mama yong dan adik. Terima kasih sebab ajar yong masak nasi hahahahaha 🤪 thank you abah dari dulu hantar yong pergi sekolah dan tuisyen hari hari walaupun terpaksa redah hujan dan panas. Terima kasih sebab hantar yong belajar kat penang dan perak 🤧 terima kasih sebab belikan kek birthday dan bagi duit kat yong. Abah, terima kasih sebab ajar yong apa itu erti hidup susah. Hidup dulu dan sekarang ada banyak beza Alhamdulillah. Thank you abah for everything!!!!!! Moga yong dapat berdikari dan banggakan abah nanti 🙆🏻‍♀

To my "eldest" cute sister, Nurul Asyiqin 👻 terima kasih la sebab selalu jadi kakak dalam banyak situation yang aku tak boleh nak berdikari. Selalu bawak aku naik motor pergi memana. Selalu belikan barang dan belanja. Thank you adik sebab jadi best friend aku no 2 ihiks harap kau jaga aku sampai bebila 😋 thank you selalu back up aku dan dengar bebelan aku setiap masa. Ingat, jangan selalu balik lewat malam!! Dengar sikit cakap mama abah tu ha 🤦🏻‍♀ terima kasih la support aku dengan crush aku luls padahal ko yang excited lebih. Kalau crush aku patahkan hati aku, aku tuntut janji kau untuk tumbuk dia hahaha k gurau jer 😂 walaupun kau tak suka kpop, aku happy sebab kau boleh makan korean food!! Since 2016 kau la geng aku kalau nak food hunting memana restoran korea ehehehe ❤ aku bersyukur gila ada adik macam kau tahuuuuu walaupun dulu kita banyak gaduh (we still do tho) tapi aku takleh hidup tanpa kau because you are my one and only sistur 😊

Lastly,
Crush bagi masa khamis malam hahahahaha ok pasal ni nanti aku cerita

Thank you everyone for all your wishes and prayers toward me, may Allah bless your souls 💞

Comments

  1. Happy belated birthday, Aida! May Allah bless you. Untung sangat ramai orang sayang :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you!! 😊 allahumma amin, may Allah bless you too Farah 💕

      Delete