crush teman kat stesen bas

Saturday 6 April 2019


بِسْمِ اللهِ الرَّحْمٰنِ الرَّحِيْمِ 
In the name of Allah, the most Gracious, the most Merciful



Assalamualaikum, hehe okay jom start cerita!!

Sejak hari khamis aku palaukan fila sebab hmm mungkin aku tak nak letak harapan tinggi-tinggi and takut end up sakit hati (?) Even semalam pun aku tak layan sangat, lagi lagi lepas menangis tak ingat dunia tu. Dia tanya okay ke tak, aku jawab Okay je kot insyaAllah.

Dahtu dia tanya aku jadi balik rumah ke semalam. Tak sangka lak dia ingat huhu. Lepastu dia tanya boleh tak kalau dia nak teman kat stesen bas. Aku macam Haaaaaa ikut kau lah tapi susahkan kau je tak payah la and suprisingly he came. Omg!!!!!! Kau jangan bagi harapan lelebih kat aku boleh tak eyyyyyy manade orang pernah teman aku kat stesen bas pastu siap bagi makanan lagi 😭

Hehehehe thank you!! 👻💛

Masalahnya kat stesen bas tu ada dba, ecah dengan dayah sekali tau!! Aku dah la tak bukak cerita langsung kat diorang pasal aku berkawan dengan Fila because of few reasons antaranya sebab rasa serba salah aku kat nisa. Dahtu ko rasa tak kantoi ke hahahahaha 🤦🏻‍♀️ ecah dengan dayah pulak pergi sengih kat aku aihhhhh budak dua ekor ni 🙃 tak borak banyak pun sebab bas dah nak datang kan, awkward do dah la aku segan sebab ada dba, ecah and dayah. Tapi okay jelah what's more important is I'm happy hahahaha 💞

Bila nak naik bas tu, dia mintak ambik gambar huhu so ya, there goes the first pic of me and my crush 🤪


Aaaaa weh aku terharu lahhhhhh 😭 macam mana nak move on kalau gini tsk tsk

Till then xoxo

Comments