coffee lab date with crush

Friday 19 April 2019


بِسْمِ اللهِ الرَّحْمٰنِ الرَّحِيْمِ 
In the name of Allah, the most Gracious, the most Merciful


Assalamualaikum, how are you gais? Alhamdulillah your girl is doin' just fine here hehehe still struggling to finish this semester but issokay I'm good

These days blogpost aku penuh dengan crush aku je huhu sorry le!! 🙏🏻 tapi harini pun pasal Fila jugak jadi skip jelah eh kalau takmau baca muahahaha

2 days ago (17 April), masa petang tuh suddenly Fila tanya kat ws apa perasaan aku kat dia. Hmm a very hard question to answer tapi takdelah payah sangat since aku memang dah ada jawapan dari 2 bulan lepas huhu. I was dumb, aku cakap jom jumpa kejap kat hospital masa aku rehat (kononnya nak bagitahu jawapan depan depan lah). Perh mana datang berani dari anak Kapli ni entah hahahahaha pastu aku menyesal gak lah bila dah send message tu lol 😂 malam tu pulak dia cakap dia tengah fikir samada aku ni memain atau serious sebab dia kata umur macamni dah boleh fikir pasal future kot aihhhhh aku takde niat langsung nak mainkan perasaan sesiapa huhu dia taktahu ke dia yang mainkan perasaan aku dari first day dia dm aku huwaaa 😭😭😭

Jadi ended up Fila ajak jumpa kat luar since apa yang nak disembangkan tu agak private lol tkdelah private mana pun tapi takkan lah nak orang lain dengar kan ha tulah. Good thing is bukan keluar malam, sebab keluar right after working hour. Bad thing is tkde teman in other words, just the two of us. Seram doooo sebab aku dah lah keluar dengan lelaki beramai ramai macam jamuan kelas pun jarang, apatah lagi berdua fuhhhh sumpah cuak. Sejam before nak pukul 5 tu aku dah berdebar tak tentu pasal. Nervous nak mati. Kalau ada sakit jantung ni, hm mau aku pergi dulu. Dalam pukul 5 suku petang macamtu aku otw pergi surau since dia ada kat sana. Aku macam ya Allah nervous terukkkkk 😫 masa first 5 mins tu macam takut lah tapi he looks fine tho macam biasa lol

Entah macam mana aku rasa comfortable (? Hm pelik ke) tapi still malu sebab yelahhhhhhh crush aku kot tu!!!!! 😅 kitorang makan kat coffee lab dalam pukul 5.30 macamtu, area sini sini je lah tkde maknanya nak pergi jauh jauh lagipun mama kata jangan jauh sangat lol 😂

Aku order spaghetti carbonara since aku suka carbonara, dia order spaghetti aglio olio. Dia pening kepala fikir nak makan apa sebab dia tengah diet hahahahaha kesian do!! 😂 sorry la rosakkan diet kau weh.

Lagi sedap sebab ada crush kat depan hehe

Lama jugak kitorang kat situ. Dari 5.30 petang macamtu sampai 7.15 malam. Entah apa yang borak lama sangat 😂 tapi okay je sebab entah la dah biasa borak kat ws kot tu yang takdelah awkward sangat. Sambil makan sambil borak. Before aku jawab soalan-soalan dia semalamnya tu, kitorang tanya pasal family memasing, ex-gf dia (aku bengong pergi tanya dah la nama nak dekat sama aduh) pastu entah la taktau lah borak apa yang lama sangat lol. Dah nak dekat habistu (aku tak habis pun sebab kenyang gila srs dia lah tolong habiskan apa yang patut) barulah aku jawab soalan dia. Jujur dari apa yang aku rasa, apa yang aku fikir.

We're still friend, gais. I guess.

Lepas makan tu terus pergi masjid pekan, wuuu aku macam impressed gak la sebab aku perasan dia selalu solat awal. Aku yang rasa malu aih. Itu apa yang aku nampak lah, yang aku tak nampak tu hm taktau lah kan.

Dahtu dia hantar balik lepas solat maghrib, and yup tu jelahhhhh story - pergi makan dengan crush. 

Till then xoxo

Comments

  1. Issokay I like listening to other people's love story hahaha keep going !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha thanks Aliaa for being supportive as you always be :)

      Delete