creampuff

Saturday 30 March 2019

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمٰنِ الرَّحِيْمِ 
In the name of Allah, the most Gracious, the most Merciful

thanks pinterest!!

Assalamualaikum, hehe hai!! 🌱

Okay after being soc-med friends with Fila for almost 2 weeks (kalau jumpa ada lah cakap hi-bye gitu), we're finally meeting each other for the first time. Meet and talk for real lah. For sure, I was nervous like who doesn't duh when you are going to meet your crush omg!! Uhm so Fila told me he's gonna treat me this week so I was Ha okay insyaAllah and on wednesday around 10am macamtu dia ajak rehat (i was supposed to rehat at 10.30am tapi aku dah tukar awal-awal). Both of us (three actually sebab aku heret eyan sekali lols) jumpa dekat hospimart since kafe packed gila of course lah tak nak jumpa dekat situ ha ko gila ke hahaha orang lain nampak, mati aku!!

Before jumpa tu I bought something to eat la since aku tak nak lah harapkan dia belanja kan huhu. Segan aku. Masa jumpa tu tengok dia dah beli makanan and he was Ehh kan dah cakap tak payah beli hoho sorry lah. And guess what, we bought the same thing kot!! Hahahahaha dah lah banyak gila ya Allah srsly #ripdiet

Dah nak habis aku makan hahaha

Eyan ni pulak eyyyy bijak pergi tinggalkan aku kejap dengan Fila weh nervous nak mati tahu!! Macam biasa lah aku bukannya banyak sangat cakap, kalau diam tu ha biasalah 😂 ada lah aku tanya soalan sikit sikit. What happened on that day was he asked for my number phone in person siap bagi phone suruh type pulak tuh. Dia cakap that's the reason kenapa dia nak jumpa haritu. Padahal kalau orang lain boleh je minta masa dm kat insta tu kan. That's one thing yang buat aku macam 💘💘 the way he approached me and so on  ha gituww!! 

Lepas habis jumpa tu aku terus pandang eyan and cakap Comelnya dia!!! *sambil rasa nak nangis*  (muka aku sumpah merah gila weh pastu panas gila!!) hahahaha never in my dream I thought my crush would be asking for my number phone wey!!! Macam drama sangat tapi tulah I always always tell to myself jangan suka lebih-lebih because I might ended up hurting myself .

And of course since the first day we dm on instagram I oredi told my mom yang aku ada crush kat this boy. Masa kitorang jumpa tu pun aku kasitahu. Y'know what,,, she is super excited  over this thing tau ya Allah aku taktahu apa kena dengan mak aku hahahaha but the thing is he doesn't like me (that's what I thought la at least). Tapi aku happy gila la crush noticed aku hohoho

Till then xoxo

Comments