my 2019 ramadan goals

Thursday 23 May 2019


بِسْمِ اللهِ الرَّحْمٰنِ الرَّحِيْمِ 
In the name of Allah, the most Gracious, the most Merciful


Already passed third week of Ramadhan 🌿 How's your Imaan, sisters? Mine hmm am still in the process of fixing it insyaAllah please pray for me ya!! 🌼

For the third year in a row, aku masih tak dapat sambut first day puasa dengan family. Huhu issokayy moga ada peluang tahun seterusnya 😉 I've shared my ramadan goals with my special one masa awal ramadan so, lemme share it here as well. Hehe. 

Here goes my top 5 #ramadangoals this year:
  1. Khatam Quran.
  2. Tak miss Tarawih ramadan tahun ni unless uzur hm biasalah perempuan. Kalau tak dapat buat kat masjid/surau, buat dekat rumah pun okay.
  3. Pakai handsock hari-hari even kalau keluar masa weekend pun. Sekarang kan tengah on off huhu harap dapat istiqamah sampai bila-bila.
  4. Tak dengar lagu kpop & tengok k-drama sepanjang bulan puasa ni.
  5. Ok ni last hehe nak turunkan berat sampai 47kg atau 48kg 😋
Moga aku dapat capai semuanya, insyaAllah amin.

What's yours top 5 Ramadan goals?

Comments