penutup pagar uitm

Friday 29 June 2018

These past few weeks ni kan mood selalu gila cam ups & downs sangat 😷 get overly sensitive, overthinking pastu nanges lah apa semua padahal benda kecil kuman je pun luls


Finals has started last week & 2 papers done pheww 😥 tapi paper phd224 (chemotherapeutics, dermatologicals & immunologicals) susah namateyyy aku macam Ha apa dia nak ni ko cari gaduh dengan aku ke soalan sampai emo aku dibuatnya tapi tulah still got 4 papers left dan macam biasa lah dari sem 1 sampai sem 4 ha nilah antara muka-muka tutup pagar uitm sebab habis paper paling last noks. This sem lagi la tah pape sebab dari paper second last to the last one kan ada gap seminggu dooo padahal kalau gap 3 hari okey je pun. Adakah ini kes nak bagi enjoy lebih ceyyyy tapi masalahnya seminggu tu course lain semua dah balik srs tinggal farmasi senior junior je 😒

Nak tahu apa paling sakit hati selain jadi penutup pagar uitm & penamat final exam takkkk ish kitorang paling sakit hati bila dengar orang seret barang barang nak masuk stor sebab dah siap clearance omaigod tahu tak betapa terseksa jiwa dan raga bila dengar padahal nak study terus hilang fokus 😤 pastu paling menyeksakan bila dengar orang seret luggage weyyyyy tahu lah 2 papers je ataupun habis awal tapi boleh tak consider kami yang terpaksa struggle ni omg kekadang rasa nak je jerit Ko boleh angkat tak luggage tuh sebab bising la aku takleh fokus study plus sakit hati (ceh overrrr) & tak suka jugak bila tengok depan lift ada bersusun beg beg untuk dibawa balik aish nak campak pun ada kekadang (ha ni pun over jugakkk) tapi dont worry aku baik lagi so takde lah kes beg hilang disebabkan hasad dengki ke apa

Alhamdulillah so far dah 4 sem kat sini tak pernah lagi kena gigit charlie (musuh abadi kat bertam) bersyukur sangat sangat sebab tiap kali aku nampak charlie tu dah jerit macam orang gila (mesti charlie tu deria pendengaran dia tak function dah lepas dengar aku jerit) & aku akan seletep charlie tu sepanjang 15 cm walaupun panjang charlie tu hanya 1 cm (for safety purpose)

This days aku selalu nak bebel tapi tak tahu nak bebel kat mana. Kalau kat status whatsapp cam errr no thanks & baru baru ni dah 2 kali jugak lah bebel bebel panjang kat ig tapi tu pun kat account kpop lah sebab ada privacy dari manusia-manusia yang aku kenal

Tu je nak rant & bebel malam nih huhu bye

Comments

  1. Seletep charlie smpai 15cm tu lawak 😂 hahahaha. Dulu time matrik selalu kena kot, dahlaa sakit huhuhu. Tapi nasib baik parut semua hilang gak. Hehe. All the best Aida for the rest of your remaining papers. Fighting!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itulah, selalu sangat kawan kena charlie. Alhamdulillah, tak kena sbb tgk charlie pun dah trauma luls. Goodluck jugak Aliaa!!!

      Delete
  2. Be strong Aida! I know you can do it! HWAITING!!!

    ReplyDelete