great times

Monday 4 June 2018

Salam.


Hi, yesterday's the last day of mid semester break 📅

I brought 20% clothes, 20% assignments and 30% notes home but I came back to bertam with another 30% notes as I printed some more 📚 This mid sem, I spent most of my time reading notes for the upcoming 2 weeks as it will be so tough and hectic; 6 tests, 4 assigments submittion and 3 presentations 😬

Ok let me share you some nice things happened during the short holiday 🐥

After 2 years of not seeing each other, I've finally met my bestfriends again last friday 💓 however, we're still missing yan, tra, jannah, qiha!!!! Couldn't be more happier than seeing them infront of my eyes and listening to their latest update in life 📲 plan asalnya nak iftar kat putrajaya, beli makanan kat bazaar then berbuka ramai ramai tapi sebabkan kitorang keluar lambat, most probably tempat tuh dah full. Jadi kitorang pun tukar venue ke 57 Hotpot & Asian Cuisinie Restaurant kat IOI City Mall. Aku, mira, dayah & nurin naik grab dari rumah sebab ha yelah we olls tak boleh drive kekeke meanwhile fatin datang dari tempat intern dia hihu jumpa kat IOI jelah kiranya. Sampai sana dalam pukul 6.40 petang macam tuh kitorang pergi masuk Border, Guardian and Watson dulu hm well, perempuan kan kalau tak masuk dua drugstores nih memang tak sah. Lagipun this month Guardian ada buat sales gila gila 💄 after habis tawaf 3 tempat tuh barulah kitorang bergerak ke restoran yang direserve oleh fatin.

Tak risau langsung lah kalau bosan sebab ada games dalam tuh, yang football punya game tapi guna tangan tu. Alahai, aku tak tahu benda benda macam nih. Tapi aku join jelah main dengan fatin & nurin hahaha main games sumpah best lagi lagi kalau tengah lapar kan, ha tahu tahu je dah nak berbuka. Kononnya geng yang boleh solat jamah sikit je dulu after solat baru makan semua tapi hmmm memang dak lah kah kah kitorang masak je semua benda 😂 bila dah nak dekat semua benda habis, baru lah diorang gerak surau. Geng tak boleh solat aka pms nih tinggal lah duduk kat situ tunggu sampai diorang habis solat. Berborak lah aku & fatin sampai tak sedar sup dalam pot tuh dah kering sampai bau hangit astaga malu weyyy sampai orang sebelah pandang 😌 bayangkan lah kitoranng duduk situ dari orang lain dah lama duduk, sampai lah tinggal takde siapa dalam tuh. Memang bertapa habis lah kat situ hahaha.

Disebabkan nurin crave nak makan bingsu, jadi kitorang pun pergi lah kat Hanbing 🍨 order 1 oreo bingsu and share share jelah sebab semua dah kenyang perut dah kedepan. Aku & mira pun acah lah tetiba nak pergi tandas padahal nak mengelat pergi Secret Recipe beli kek untuk fatin sebab 2 hari kemudian (on 3th June). Sanggup pinjam lighter abang kedai roti sebelah sebab nak nyalakan lilin. Mira record video sambil nyanyi, aku tolong bawa kek hahaha fatin bukan main malu lagi sebab satu kedai pandang 😂




The next day pulak, aku pergi Kajang dengan adik aku as always jenjalan macan takde kerja nak buat. Adeh gais, let me breathe some fresh air after days of looking at the notes. I need a break. Cewah. Pergi Guardian & Watson (omg lagi) and beli Syahirah cleanser dengan Peripera Pang Pure Milk cream as self-reward gituwww 😛 habis tuh pergi floor atas pulak tetiba ada satu kedai buku baru bukak and jual rm10 each rm25 for 3 books walaweyyyy gila ke!!!!! Aku dah lah tak boleh tengok buku banyak banyak nih rasa nak beli semua tapi memandangkan duit cukup cukup makan je, beli 3 jelah haha. Itu pun berjam dah dalam kedai tuh sampai adik aku terpaksa tarik aku keluar. Kemudiannya, pergi Cziplee cari buku muet & pens sebab yelah aku kan nak final tak lama lagi (tolong sedar diri sikit) jadi beli lah apa yang patut.



I had fun going out. I had F to the U to the N staying at home reading notes (ikhlas ke tak nih haha). I had fun berbuka at home with my family. I had fun went to bazaar. I had fun watching few episodes of While You Were Sleeping & Tunnel dramas 📺

Good luck dearself for week 13 & 14 😊💪

Comments