pbl test

Thursday 29 July 2021

Done with pbl test. It was so hard. I've been struggling with OT degree so much. Repeat one paper already and I feel I'll repeat another paper this semester. It is just too hard.


Rasa nak nangis, nak quit. Rasa malu bila classmates elok je pandai boleh buat, boleh jawab, boleh cakap lancar. But when it's my turn, I doomed.


Penat pun ada.


Tapi bila fikir nak quit, dah tu aku nak buat apa? Aku nak kerja apa? Walaupun I do have diploma in pharmacy but still fikir macam eh aku nak kerja apa kalau quit degree ni???? 


I love pharmacy especially job scope dia. OT is a good profession. Bantu orang sampai boleh jalan, boleh bergerak, boleh faham, boleh independent. Tapi the job scope is not so me faham tak? 


Aku dah lah nak bukak mulut ni ya Allah payah betul. Ni pulak nak cakap, nak assess orang dengan berapa ratus banyak assessment yang ada and buat intervention. Tapi working hour dia best sebab 8am to 5pm instead of pharmacy assistant ada shift malam and so on. 


Susahnya nak habiskan. Halfway thru, another halfway to go 💔

Comments

  1. Hwaiting aida! The path may be rocky, uneven and long but Insha Allah it will lead you to amazing places ����‍��

    ReplyDelete