salam gap 6 hari

Saturday 7 July 2018

Salam.

Miss me, or not.

Finals not yet over, meh lama lahai nak tunggu. Have one more paper which is on next friday & i am physically and mentally tired. Well well, of course i am "happy" about this one week gap because y'know I can spend my last few days in bertam lepak-ing until 12 30 midnight at my favourite place in uni ha try la teka hahaha blok pentadbiran jawapannya. Sebab wifi laju jadi aku boleh download ikut suka aku. Hehehe.


This last few days, I am restless. Tak tenang, excited lebih risau lebih juga. Sebab, my favourite k-boy group is coming to Malaysia & will be performing at Axiata Arena this 21st July. Lagi berapa hari jerp. I am not telling anyone here to brag ke apa, I just want to share sebab i AM super duper happy & excited (obviously). Ha so, i'm going to Wanna One World Tour in Kuala Lumpur with my since-primary-school best friend, Sazianty. Thank god, she managed to get our tickets online dengan usaha gigih dia. Thanks yan 💜 kitorang mulanya dah upah ticket service agent around rm65 per person untuk belikan tickets kat counter tapi unfortunately, tickets sold out. Imagine lah, dengan harapan yang berkobar kobar nak pergi tengok kpop idol for the first time. Tiket terbang, duit pun terbang. Jadi alkisahnya malam tu jugak yan ni cari kan through online walaupun website jammed tapi dia gigih gak sampai pukul 1 pagi kut. Masa tu aku tak bukak phone, around 2 30 pagi baru aku on whatsapp sekali tengok dia dah belikan ticket 😭😭 sejenis terharu apakah ini :") walaupun dapat seat CAT 4 je tapi syukur jelah sebab takde bajet luls itu pun guna duit baucer buku (bijak kan sebab tak guna lagi) tapi aku ni sejenis tamak entah lah teruk betul sebab asyik rasa nak beli yang vip zone free standing around rm 750 macam tu weh bayangkan lah mahal noks aku tak mampu tapi nak beli. Tapi tak mampu. Ha macam mana tu ;((


Ini lah kali pertama memang rasa nak sangat sangat jumpa k-idols walaupun sebelum ni pun gila jugak tapi entah lah wanna one ni cam luar biasa ha gituwww lol tapi kan yang peliknya noks kat kolej ni aku bagitahu 2 orang je tau tu pun diorang housemates aku. Even roommate aku pun aku tak bagitahu sebab dia lagi alim, jadi tak nak lah bagitahu benda kemungkaran nih. Suddenly this one girl approached aku & cakap ooh pergi tengok wanna one eh bestnya!!!!! Aku cam Eh how come dia nih tahu lak nih hmm pelik pastu sekarang ni dah bertambah tambah orang tahu padahal aku langsung tak mention pape kat status ke story ke 😕 Bayangkan lah masa dalam exam hall semalam pun, orang sebelah aku tanya pasal concert wanna one uish news spread so fast menakutkan sebab aku nih bukan lah tak nak bagitahu, tapi takut nanti ada orang kata belakang. Lagi satu, sebab pergi concert kan isn't a good place, dah lah buat kemungkaran (huhu) takkan nak banggakan lagi dengan heboh hebohkan kan. Ha camtu lah apa yang aku rasa.

Okay, sambung lagi pasal wanna one. Haha banyak tau aku nak cerita nih ko sabar jelah dengar 😛 so far ada 3 contests yang aku dah join untuk menang tiket wanna one (of course, better seats & closer to the stage duh) pastu kan haih the probability to win tu jangan cakap lah sebab memang nipis gila, like lagi nipis dari kertas A4 tau. Tapi apakan daya, aku try luck je walaupun tak pernah lagi menang benda cam gini tapi sokay lah try je (padahal hari hari check kot kot dah announce winner ;p) Paling kelakar sebab sampai termimpi-mimpi tau pasal concert wanna one dapat seat dekat stage lak tuh weh srs dekat gila memang aku nampak wanna one dengan mata sendiri (sembang macam betul jumpa je padahal nih semua dalam mimpi) tapi masalahnya kenapa nampak jaehwan?!? Mana pergi kangdan 😒 & mimpi tu okay lah seronok sangat tapi bangun pagi nya tuh ada paper HAHAHAHA lawak apa do aih lahai mangatnya ^^

Fikir jap ada lagi tak nak cerita,

Okay, rasanya sampai sini je lah dulu okkkk sebab aku dah ngantuk haha i'm still at blok pentadbiran alone (yes, it's 12 20 am) so, later sambung cerita lagi. O yes, congrats to those yang dah habis paper (my virtual friend, aliaa especially haha if you read this ;p) & have fun at home!

#salamgap6hari #doakansayabolehjawablastpaper #asepticandsterilepaper

Comments