Posts with the label fashion
Showing posts with label fashion. Show all posts
Showing posts with label fashion. Show all posts
Wednesday, 20 January 2016
REVIEW | shawls by fabuleux.co
Salam.
It's been awhile since my last post on new year, right? And I'm here to post another review on shawls by fabuleux.co hihih. Siapa yang suka pakai shawl kat sini, jangan malu dan jangan segan untuk singgah @fabuleux.co kat instagram. You will be totally in love with 'em. Because they give you a high quality of material yang flowy and easy to shape.
They are officially open for business on 5th January 2016 with their first shawl edition, Fabuleux Shimmer Shawls using crepe as material for easy shaping. The pros of their shawl edition are tak jarang, tak nipis, tak panas, senang gosok dan harga yang berpatutan for students to buy.
Other than that, Fabuleux.co has launced their second shawl edition, Fabuleux Chiffon Shawls on the same day they released the first edition. Best tentang shawl ni ialah shawl ni sangat mudah digayakan, really flowy, tak panas dan senang gosok. Ala ala shawl keknis lah. Tapi sedikit jarang compared to the first edition. Hey! Dah kata chiffon kan? Mana ada chiffon yang tak jarang heh. Kalau nak, pergi buat kain chiffon sendiri lah. Shawl cakenis pun jarang sebab they use chiffon also.
If any of you are interested to buy shawls by @fabuleux.co, kindly order via whatsapp to +60165925619 or +60197357275. Do not miss the chance to put such fabulous shawls on your head and have a fabulous day! Let's get fabz everyoneeee
It's been awhile since my last post on new year, right? And I'm here to post another review on shawls by fabuleux.co hihih. Siapa yang suka pakai shawl kat sini, jangan malu dan jangan segan untuk singgah @fabuleux.co kat instagram. You will be totally in love with 'em. Because they give you a high quality of material yang flowy and easy to shape.
They are officially open for business on 5th January 2016 with their first shawl edition, Fabuleux Shimmer Shawls using crepe as material for easy shaping. The pros of their shawl edition are tak jarang, tak nipis, tak panas, senang gosok dan harga yang berpatutan for students to buy.
Other than that, Fabuleux.co has launced their second shawl edition, Fabuleux Chiffon Shawls on the same day they released the first edition. Best tentang shawl ni ialah shawl ni sangat mudah digayakan, really flowy, tak panas dan senang gosok. Ala ala shawl keknis lah. Tapi sedikit jarang compared to the first edition. Hey! Dah kata chiffon kan? Mana ada chiffon yang tak jarang heh. Kalau nak, pergi buat kain chiffon sendiri lah. Shawl cakenis pun jarang sebab they use chiffon also.
![]() |
| shimmer shawls edition |
![]() |
| 😍😍 |
![]() |
| co-founders of Fabuleux.co, tra and mira! |
If any of you are interested to buy shawls by @fabuleux.co, kindly order via whatsapp to +60165925619 or +60197357275. Do not miss the chance to put such fabulous shawls on your head and have a fabulous day! Let's get fabz everyoneeee
Friday, 13 November 2015
donning Tudongcha
Salam.
Halu hehe 오늘은 I would love to share my experience wearing square hijab from tudongcha. Kalau keluar berjalan, tudung bawal akan selalu menjadi pilihan aku haha yes, the main reason because it's really easy to wear. So, tak perlu lah nak spend masa lama lama. Jimat masa, jimat tenaga!
Pengalaman aku pakai koleksi tudung dari tudongcha memang best sebab tudung yang dijual sangat mudah dibentuk! Jadi tak perlu lah pakai starch atau kertas kat tudung (hahaha ni zaman zaman sekolah rendah selalu lah buat benda macam ni) Dan yang paling penting korang tak perlu risau pasal gelembung kat tudung. Shawl pun diaorang ada jual! Cantik tertarik ko memang deboom lah weh takde ke orang nak belanja?? ㅠㅠ
Material yang digunakan pun tak terlalu tebal dan tak terlalu nipis. Sedap dipakai lah senang cerita. The best thing 'bout tudongcha adalah koleksi tudung ni tak jarang. Langsung. Dan tak perlu risau kalau nak kena pakai inner ke apa. Sebagai manusia, kadangkala kita terlepas pandang pada benda yang kecil. Macam pakai tudung. Kita rasa macam biasa je bila pakai kan tapi orang lain nampak tudung tu jarang dan boleh nampak leher kita dan sebagainya. Because of that, you don't have to worry if you wear tudung from tudongcha. Aurat terjaga, maruah terpelihara ok? Hihu
Bukan orang muda je yang minat tudongcha, orang berumur pun sama juga. Sebagai bukti, mama aku sendiri dah jadi peminat tudongcha. Bukan main banyak lagi dia borong haritu. Aku pun ikut sekali pergi hahaha tak sedar diri tengah SPM (nak je hentuk kepala minah ni kat dinding aihh) Mama terus beli 7 helai. Aku untung juga sebab dapat tumpang sekaki pakai tudongcha hihi. Harga tudung pula sangat berpatutan. Lain pattern lain harganya. Tapi tak melebihi RM40 sehelai. Kalau korang rajin nak tengok sendiri tudung dari tudongcha, korang walk in kat Skirt By Sisters di Bangi Sentral tapi kalau malas boleh tengok kat instagram dan order via whatsapp.
Kalau korang nak tahu lebih lagi pasal tudung dari tudongcha, boleh klik kat sini : Tudongcha dan explore sendiri okkkk
You will be in love with tudongcha for sure! Ps; I am the new tudongcha loverssss! Jom pakat ajak satu kampung beli tudongcha jom
오늘 : o-neul (today)
은 : eun (sejenis topic particle)
Halu hehe 오늘은 I would love to share my experience wearing square hijab from tudongcha. Kalau keluar berjalan, tudung bawal akan selalu menjadi pilihan aku haha yes, the main reason because it's really easy to wear. So, tak perlu lah nak spend masa lama lama. Jimat masa, jimat tenaga!
Pengalaman aku pakai koleksi tudung dari tudongcha memang best sebab tudung yang dijual sangat mudah dibentuk! Jadi tak perlu lah pakai starch atau kertas kat tudung (hahaha ni zaman zaman sekolah rendah selalu lah buat benda macam ni) Dan yang paling penting korang tak perlu risau pasal gelembung kat tudung. Shawl pun diaorang ada jual! Cantik tertarik ko memang deboom lah weh takde ke orang nak belanja?? ㅠㅠ
Material yang digunakan pun tak terlalu tebal dan tak terlalu nipis. Sedap dipakai lah senang cerita. The best thing 'bout tudongcha adalah koleksi tudung ni tak jarang. Langsung. Dan tak perlu risau kalau nak kena pakai inner ke apa. Sebagai manusia, kadangkala kita terlepas pandang pada benda yang kecil. Macam pakai tudung. Kita rasa macam biasa je bila pakai kan tapi orang lain nampak tudung tu jarang dan boleh nampak leher kita dan sebagainya. Because of that, you don't have to worry if you wear tudung from tudongcha. Aurat terjaga, maruah terpelihara ok? Hihu
Bukan orang muda je yang minat tudongcha, orang berumur pun sama juga. Sebagai bukti, mama aku sendiri dah jadi peminat tudongcha. Bukan main banyak lagi dia borong haritu. Aku pun ikut sekali pergi hahaha tak sedar diri tengah SPM (nak je hentuk kepala minah ni kat dinding aihh) Mama terus beli 7 helai. Aku untung juga sebab dapat tumpang sekaki pakai tudongcha hihi. Harga tudung pula sangat berpatutan. Lain pattern lain harganya. Tapi tak melebihi RM40 sehelai. Kalau korang rajin nak tengok sendiri tudung dari tudongcha, korang walk in kat Skirt By Sisters di Bangi Sentral tapi kalau malas boleh tengok kat instagram dan order via whatsapp.
You will be in love with tudongcha for sure! Ps; I am the new tudongcha loverssss! Jom pakat ajak satu kampung beli tudongcha jom
오늘 : o-neul (today)
은 : eun (sejenis topic particle)
Subscribe to:
Posts (Atom)




