jog together from a distance

Friday 16 December 2016

Salam.

Never thought that my dream would came true <333

Rutin biasa, jogging di waktu petang diluar kawasan UiTM sambil menghirup udara segar selain dari kawasan kolej dan bangunan akademik yang membosankan sudah menjadi 'kebiasaan' diriku yang masih dalam proses menguruskan badan. Eceh poyooo!๐Ÿ˜ Seperti orang lain yang lebih gemar jogging dalam kawasan UiTM, aku sememangnya bukan salah satu daripada mereka. Because I am one of a kind gitu ehehehe jangan kecam pls.

Setelah selesai satu pusingan Bertam yang lebih kurang 6.7km jauhnya, aku pun masuk lah ke dalam kawasan UiTM dengan niat nak meneruskan jogging di dalam. Well, jalan jalan sedikit dan secara tiba-tiba aku pun ternampak lah si crush yang menghala ke arah sama yang aku tuju. *lup dup lup dup*  degupan jantung semakin laju HAHAHA kalau belajar anatomy awak awak semua akan tahu sebenarnya jantung kita ni bukannya bunyi dup dap dup dap yang kita dok tulis tu. Tapi dia jauh sedikit kehadapan, jadi aku pun jogging lah ikut belakang secara perlahan lahan. Al maklumlah malu-malu kucing katanya ๐Ÿ˜น Lepastu dia berhenti dan jalan dengan kawan dia di hadapan, and takkan lah aku nak stop jugak kan so aku teruskan lah perjalanan aku. And he suddenly continued jogging dan lalu disebelahku HUWAAAAA can i cryyyyyy pastu dia laju sikit kedepan so aku pun biarkan jelah. Pernah berangan nak jogging sama tapi aku manusia yang jenis sedar diri๐Ÿ˜‚ takkan lah si crush tu sudi dan bukannya dia kenal aku pun alahai aida ni pun.


Macam tulah ceritanya. Sekian, tamat. HAHAHAHA

Comments