wanna one albums pt 1

Wednesday 11 July 2018

Hi, anyeong. This will be the same topic as previous post ehehe please don't be annoyed because hurmmmm just don't be, can you? Thanks 💞



Okay, so 3 weeks ago, I sent a message to my friend that I am going with to the concert thru whatsapp & said that I might not buy a nable bong (wanna one's official lightstick) 'cause i'm broke. Ha gelak la gelak :(( tapi kan aku kan macam cerita dongeng kan (metafora apatah yang aku pakai ni langsung tak kena), cakap broke lah apa lah but then, jeng jeng jeng a few days after that, I find myself purchasing album from wanna one. Not just one, but all four. From energetic to light era. Sudah semestinya aku tak beli all versions. Kalau lah aku kaya, mesti aku beli. Tapi kalau lah kan. Haha.

Almost setiap hari lepas buat money transfer tu aku check kat poslaju track & trace website hahahaha excitednya la katako. And the albums just arrived last week!!!!!



Ha yang ni album first wanna one, To Be One sky version. Aku nak beli yang kaler pink sebenarnya tapi tu semua preorder, readystock tinggal biru aje so aku pun beli jelah. Tak penyabar sangat. Hurm.


Dua album kat bawah ni aku beli sebab sale rm18 per album je without photocard, poster, golden ticket & standee. Tapi worth it lah jugak purchase sebab yang penting ada cd (nak dengar lagu kan) & photobook!



The last album from wanna one ;( lepasni disband dah weyyyy sedih sangat!!!!!! Kali ni aku beli yang full set sekali dengan photocard & poster rm90 per album. Aku belum tengok poster lagi so, tak dapat nak tunjuk huhu. Ingatkan nak beli The Triple Position unit sebabkan ada kangdan tapi ha yelah rugi baik aku ambil yang ada semua members. Album tu so cantikkkkk sebab warna rose gold 💖😭 dapat magnetic jaehwan & photocard baejin <3 if there's anyone yang nak trade magnetic jaehwan kan, do comment below sebab aku nak magnetic kangdan.


Walaupun rasa macam sesak sebab menghabiskan duit raya, tapi aku happy & lega akhirnya dapat sentuh and collect wanna one albums 💛

P/s: Ni kalau kangdan tak nak kawin dengan aku jugak ha aku tak tahu lah nak cakap apa. Dah berhabis duit kat dia je nih hurmmm #kangdandengartak #bilanakmasukmeminang

Comments