you in my dream

Thursday 16 May 2019


بِسْمِ اللهِ الرَّحْمٰنِ الرَّحِيْمِ 
In the name of Allah, the most Gracious, the most Merciful


From Moonlight & You.


How can I
Love someone new,
When every night
I dream
Of you?
.
Minggu ni, tiga hari berturut-turut Fila muncul dalam mimpi aku. Tak pernah lagi aku mimpi orang yang sama lebih dari sehari. Boleh dikatakan mimpi tu mimpi indah. Bangun pagi rasa happy semacam. Haha. Rasa hati bunga-bunga lah gitu. Hidup tak semestinya indah selalu orang kata. Huhu. Malam terakhir tu, hm mimpi sedih dan menakutkan. Aku menangis sungguh dalam mimpi tu. Menangis dan merayu supaya Fila tak pergi tinggalkan aku.

Sedihnya.

Takut sungguh aku. Mana pernah aku suka orang banyak dan se-serious ni. Itu lah kot puncanya kenapa dia muncul dalam mimpi tanpa diundang. Huhu.

Till then xoxo

Comments