First Giveaway By Anis & Beeha

Tuesday 30 July 2019

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمٰنِ الرَّحِيْمِ
In the name of Allah, the most Gracious, the most Merciful

click here to join this giveaway

Assalamualaikum, halu everyone ✨

Percaya atau tidak, ini lah kali pertama aku join giveaway walaupun dah bertahun-tahun dalam dunia blogging!! 😊 The reason kenapa aku nak join adalah sebab ianya dibuat oleh one of my blogger friend, Anis Nabilah collaborate dengan Beeha Azman. Syarat-syarat penyertaan pun senang sangat memang dalam masa beberapa minit dah boleh settle tau geng. Haha. Selain daripada tu aku suka sangat dengan hadiah yang ditawarkan hiks sebab melibatkan skincare products 💖 Tahu jelah perempuan dengan skincare products kan memang tak boleh dipisahkan 🤭

Antara hadiah untuk pemenang bertuah:

Hadiah pertama: Rimmel Eyeshadow Pallete + Eye Mask
Hadiah Kedua: Bath & Body Works Mist + Eye Mask
Hadiah Ketiga & Keempat: Set of sticky notes + Mask Sheets
Bukan itu je tau!!! Siap ada pemenang misteri lagi omg hehehehe excited sangat 💜

If you ask me hadiah mana yang paling aku nak, I'll say hadiah ketiga & keempat tu muahahaha sebab cute sangat sis kenot 😍 Sticky notes tu berguna bila nak sambung degree nanti hihi and tengah stress study tu boleh lah pamper kan muka dengan pakai sheet mask kan? Idok gitu kengkawan hahahaha

Jommmm pakat ramai-ramai join giveaway ni before 3 August 2019 tau 😉🌿

Till then xoxo

Comments

  1. thank you for joining! moga-moga awak dapat salah satu hadiah tu nanti 😘

    ReplyDelete
  2. hi sis! thank you join. Goodluck!! ^^

    ReplyDelete
  3. goodluck dari GA yang sama saya follow terus yang ke #33 :) MIND followback if free yah! :D

    http://sayesyadiya.blogspot.my

    ReplyDelete
  4. wow!! bestnya nampak hadiah. semua comel2. rasa macam berminat nak join jugak lah..https://nurain-syahirah.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. haiiiiii. goodluck. mana tahu ada rezeki awak ke kan?


    saya follow sini ye #36

    ReplyDelete
  6. Good luck sis, done follow, jmeput follow my blog, thank you :)

    ReplyDelete
  7. Hai, Assalamualaikum.. Salam kenal dari saya, join GA yang sama.. Nak ucap, best of luck pada awak..

    ReplyDelete
  8. goodluck! jalan sini <3 https://messarah.blogspot.com/2019/08/my-favorite-sendu-song-all-time-and-why.html

    ReplyDelete