my Kang Daniel lipbalm

Thursday 14 February 2019

Hi anyeong! 💖


First of all, happy vday to those who celebrate this love month ✨ I'll just celebrate it with my Daniel lipbalm I received few weeks ago yay Alhamdulillah

To those yang follow me on instagram mesti dah tahu yang penantian aku selama 6 bulan untuk Kang Daniel lipbalm (semata-mata weh) menemui pengakhiran fuhhhh after all the struggles I went thru sampai banyak drama air mata aih :')

Thank you so much to my supplier yang tolong keluarkan my precious lipbalm dari DLO dekat Poslaju Shah Alam & sent the parcel back to me huhu rasa nak nangis masa dapat pegang parcel tu ya Allah emotional terukkkkk

Antara sebab aku suka lipbalm ni (1) ada gambar Kang Daniel yang takkan dapat kat lipbalm lain (2) colour pink hehehehe cute sangat!! (3) bau wangi yang aku rasa nak jilat hahaha

After 6 months of waiting 🌿

Aih thank you for coming to me safely <3 💜

Comments

  1. Lamanya baru dapat :O If I were you, memang dah give up.

    ReplyDelete
  2. I am so happy for you !! I would be crying

    ReplyDelete