It has been 2 months already but I still haven't get the items that I ordered for my customer and for myself yet. Dua bulan yang penuh penyeksaan due to Poslaju Malaysia poor service. My Innisfree × Wanna One Kang Daniel lipbalm masih di DLO dan after so many emails, calls, ig spams and reports akhirnya pihak Poslaju benarkan untuk tuntut dengan hanya tunjuk gambar slip resit Poslaju. Alhamdulillah, kalau nak kena bawa slip asal, dah sampai kiamat pun tak akan dapat balik barang tu.
Another case for my customer, she bought BTS Army Bomb lightstick and supplier dah pun send barang tersebut walaupun lambat sikit & banyak lah "that customer" bising sampai libatkan maknya sekali. Pening kepala aku dibuatnya. Sebab I'm not the person incharge of posting out the item tapi terpaksa jadi mangsa tengah. Lepas dah posted out tu, dah 1 minggu stuck kat Poslaju Shah Alam. I also not sure apa lah masalah Poslaju ni sampai lama sangat nak proses. Benda senang je. Terpaksa lah habiskan masa and duit pergi call customer service centre. Dah submit sampai 3 reports engko tapi masih macam tu jugak. Aigoo. Then sebab dah 3 minggu, customer minta refund (terbang lah duit ku sebanyak RM200 💸). Walaupun aku tak perlu pun refund sebab itu salah Poslaju. Dah tu, aku minta Poslaju hantar balik barang tu kat aku. Entah tahun bila pula nak sampainya barang tu.
Moga cepatlah sampai sebab aku nak jual balik lightstick tu walaupun aku minat BTS tapi aku perlukan Nable Bong before Army Bomb. Plus, aku perlukan balik duit untuk hal yang lebih penting.
Sekian, moga Poslaju lebih jujur and give a better service next time.
Pos Laju and the ever so disappointing service T^T
ReplyDelete